|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Tränarintervjuer
Lite nyfiken och höra på vilka tränare ni tycker
ger bra intervjuer. Vi kan fokusera på dom som ger bra intervjuer. Jag har någon gång tidigare sågat Bergh här inne i ren frustration för jag bräckt på honom kanske lite onödigt så här i efterhand. Måste säga, jag tycker mig kunna se en förändring i hans intervjuer dom senaste veckorna. Man kanske ska skriva att jag vet inte om det är jag, som kanske har haft lite svårt och tyda honom tidigare, men som sagt, kul, det passar ett storstall, med tydlighet. Hoppas han fortsätter så. Annars är nog Joakim lövgren den jag gillar mest och lyssna på. Stig-h är en annan. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reijo och uhrberg tycker jag har ganska bra analyser,annars lövgren och SHJ som du säger.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bergh tycker jag iof länge levererat ganska bra intervjuer i Expressen. När han inte tror så mycket på sina betrodda hästar levererar de sällan. Han kanske tror lite väl mycket på sina andra hästar i bland, men man får leva med att hans hästar är ojämna hel enkelt.
Stig-H är ofta mer åt det negativa hållet, men med rätta då hans hästar sällan räcker till i 100k loppen. När han är positiv ska man absolut lyssna. Björn tycker jag är bra i Björnkollen för det mesta. Han varnar i bland för sina icke betrodda hästar och inte helt sällsynt att de vinner. Uhrberg är väl lite väl optimistisk ibland, men å andra sida kör han också efter vad han sagt. Ska vi vända på myntet och prata om sämre informationsgivare, så är väl Melander ett exempel. Ludde hyllar ofta sina hästar, utan att dem presterar. På kusksidan skulle jag vilja lyfta fram Adielsson, men han uttalar sig inte så ofta numer. |
|
|
|
|
|
|
|